Regim de slabire cu proteine


Timp estimat de citire: 2 minute, 41 secunde Numeroase cercetari efectuate pana in prezent au demonstrat ca regim de slabire cu proteine mai eficiente regimuri de slabit sunt de lunga durata.

Sâmbătă, 14 iunie Ultimul update Vineri, 08 ianuarieDieta hiperproteică a fost inventată în anii 60 şi utilizată în spitalele americane de pacienţii care ce trebuiau să slăbească foarte repede înaintea unei intervenţii chirurgicale.

La fel este si urmatorul. Este un regim bazat pe proteine, derulat in patru etape care depind de numarul de kilograme pe care vrei sa le pierzi. Daca iti doresti rezultate stabile, va trebui sa tii regimul intocmai.

ce ar trebui să mănânce pentru pierderea în greutate pierderea în greutate cuplu lexi

Cele patru faze ale regimului presupun: Faza 1: este denumita si faza de atac, in timpul careia nu consumi decat proteine; Faza 2: este faza intermediara in care poti consuma alimentele proteice din prima faza, dar poti introduce treptat si legume; Faza 3: de consolidare; Faza 4: de stabilizare.

Faza 1 Este destul de greu de suportat, dar are o eficacitate crescuta, deoarece organismul consuma calorii pentru digestia proteinelor ingerate. Poate varia intre si 10 zile, in functie de numarul de kilograme pe care doresti sa le pierzi.

Dietă-fulger | Aşa slăbeşti 7 kg în două săptămâni

Pentru a pierde mai putin de 10 kilograme sunt suficiente intre 3 si 5 zile, iar pentru a pierde mai mult de 10 kg, intre 7 si 10 zile. Faza 2 Daca prima faza a durat intre 3 si 5 zile, cea de-a doua va dura si ea inca zile sau se va tine pana cand se ajunge la greutatea dorita. Incepand cu aceasta a doua faza poti introduce legumele.

Google Plus Dacă vrei ca alimentaţia din sezonul rece să nu-şi pună amprenta pe silueta ta şi să scapi de kilogramele nedorite, încearcă dieta bogată în proteine. Cele mai multe regimuri de slăbit presupun înfometarea, iar acest lucru duce la lipsirea organismului de vitamine şi minerale, ceea ce poate avea repercursiuni grave asupra sănătăţii. Dieta pe bază de proteine asigură un complex suficient de substanţe nutritive, iar procesul de eliminare a toxinelor şi de remodelare corporală se desfăşoară într-un ritm normal, sănătos.

Toate legumele sunt acceptate cu exceptia: cartofilor, orezului, mazarei, fasolei uscate, porumbului. Poti manca morcovi, insa nu fierti.

Regim natural sănătos prin aport de proteine Dieta proteine Un regim alimentar sănătos reprezintă suportul practic pentru o viață ușoară plină de împliniri; orice investiție de timp pentru a putea menține regimul alimentar în limitele necesare reprezintă un efort pe deplin justificat care își va dovedi valoarea în viitor.

Pentru a slabi mai putin de 10 kilograme, alterneaza 3 zile doar de alimente proteice si 3 zile de proteine si legume. Pentru a slabi mai mult de 10 kg, alterneaza 5 zile de alimente doar proteice cu 5 zile de proteine cu legume. Faza 3 Nu uita de aceasta faza odata ce ai pierdut kilogramele nedorite.

pierdere în greutate farmington ct pierderea în greutate atlanta

Daca ai pierdut 10 kilograme, este imperativ necesar sa respecti consolidarea. Pentru 10 kilograme pierdute, numarul lor se va inmulti cu 10, si astfel rezulta regim de slabire cu proteine zile de consolidare.

Dieta proteică – meniu timp de 14 zile și rezultatele scăderii în greutate

In aceasta faza nu mai ai nevoie de zile doar cu proteine. Poti consuma alimente proteice in combinatie cu legume si, treptat, se vor introduce fructe, leguminoase uscate, branza, paine.

pierderea în greutate arbore de decizie cum să mănânci mai puțin și să piardă în greutate

Faza 4 Se mananca normal, dar se impun doua reguli: o zi pe saptamana doar de alimente proteice intotdeauna aceeasi zi a saptamanii doua linguri de supa de ovaz pe zi pentru continutul lor in fibre solubile Precautii Ouale si carnea, consumate in cantitati mari in prima faza a regimului, risca sa duca la cresteri ale nivelului colesterolului sangvin.

Incearca sa eviti galbenusul de ou, fiind de preferat albusul, si carnea; Faza 1, fiind saraca in fibre vegetale, poate duce la aparitia constipatiei, asa ca bea cel putin 2,5 litri de apa pe zi ; Ca in orice regim exista riscul unor carente.

Este bine sa urmezi sfatul medicului specialist pentru o eventuala suplimentare cu vitamine si minerale. Alin Popescu.