Pierderea în greutate 160 până la 140, Masculin de 22 ani greutate 5 7? - Dieta și pierderea în greutate - 2020


Video despre aportul zilnic de carbohidrați Aportul de calorii Pentru cei care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, există o dorință larg răspândită de a accelera acest proces, ceea ce duce adesea la faptul că aportul zilnic de carbohidrați scade la nivelul maxim și, uneori, este scăzut.

când vă frați să pierdeți în greutate

Aceasta este adesea o mare greșeală, deoarece corpul uman consumă calorii nu numai pentru activitatea fizică, ci și pentru a-și menține funcțiile. Dacă există activitate fizică, atunci trebuie să mănânci până la de calorii pe zi. Dacă activitatea fizică este mică, atunci nu mai mult de kilocalorii pe zi.

Scăderea dramatică a aportului de calorii sub nivelul minim poate duce la probleme grave de sănătate. Formula pentru calcularea Mifflin San Geor Nutriționiștii americani s-au bazat pe această formulă de peste un deceniu.

Masculin de 22 ani greutate 5 7? - Dieta și pierderea în greutate - 2020

Se bazează pe pierderea în greutate 160 până la 140 Harris-Benedict, nu mai puțin cunoscută și deja clasică prin calcule.

Se iau în considerare încărcătura medie pe corp, sex, vârstă și greutate, precum și rata zilnică de carbohidrați pentru o persoană.

a7 arzător de grăsime

Pentru bărbați: greutatea în kilograme înmulțită cu 10 plus înălțimea în centimetri înmulțită cu 6,5 plus vârsta în ani înmulțită cu 5 și plus încă 5. Pentru fete: greutatea în kg înmulțită cu 10 plus înălțimea în cm înmulțită cu 6,5 plus vârsta în anii întregi înmulțită cu 5 și minus Prin urmare, pierderea în greutate 160 până la 140 a fost ulterior îmbunătățit.

În funcție de sarcini, au fost dezvoltate anumite valori: activitatea fizică este absentă sau numărul lor nu este semnificativ - 1,2; activitate fizică scăzută - 1,; educație fizică la nivel mediu - 1,55; activitate ridicată, sport constant - 1. Formula Harris Benedict Calculează rata de proteine, grăsimi și carbohidrați pe zi.

Greutatea ideală în funcție de vârstă, înalțime și constituție. Câte kilograme e normal să ai

A fost scos la începutul secolului al XX-lea. Formula se bazează, de asemenea, pe trei parametri principali: greutate, vârstă și înălțime.

Rata metabolică bazală este calculată pentru a afla cât de multă grăsime trebuie să consumați într-o zi. Acest calcul poate fi folosit de bărbați pentru a calcula caloriile în timp ce construiește mușchi.

Greutate ideală masculină - peste 6 picioare înalte Tabelele raportului greutate-înălțime vă arată exact ce interval trebuie să fie greutatea dvs. Există și alte metode pentru a ști dacă greutatea ta este sănătoasă, inclusiv măsurătorile taliei, raportul talie-șold și procentul de grăsime corporală, dar înălțimea în greutate este cea mai ușoară, deoarece tot ce trebuie să știi cât de înalt ești și cât de mult cântărești Omul care se cântărește pe o scară.

Esența formulei este calcularea metabolismului bazal și activ. Un metabolism activ provine din stilul de viață pe care îl conduce o persoană: dacă exercițiul fizic este redus la zero - 1,2; educație fizică mică sau rară - 1.

Rama corpului Standardul pentru a determina care este greutatea ideală a unui bărbat s-a schimbat în ultimii ani, de la tabelele de greutate pentru înălțime ale companiilor de asigurări la tabelele cu indicele de masă corporală IMC care corelează înălțimea și greutatea cu IMC. Sunteți subponderal dacă IMC este sub 18,5, supraponderal dacă este între 25 și 29,9 și obez dacă este peste Un om care cântărește kg. H are 1,79 m, deoarece 1 m este egal cu 39,4 inci, iar împărțirea 39,4 în 70 este egală cu 1, Numărul 82,72 împărțit la 1,79 pătrat este egal cu 25,8.

În ultima etapă, cele două ardeți grăsimea venuto trebuie multiplicate, rezultatul obținut este rata medie a caloriilor consumate.

Luăm proporțiile 3: 2: 5 și obținem Aportul zilnic de calorii este de kcal. Împărțit în 10 porții.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Rezultatul este de kcal pe piesă. Apoi, trebuie să înmulțiți rezultatul cu kcal pentru fiecare articol.

EXISTĂ RAPORTURI IDEALE DE GREUTATE ȘI ÎNĂLȚIME? - AB EXERCIȚII - 2021

Calculul porției de ultimul gram: Împărțim la 4, obținem g de proteine; Împărțim la 9, obținem 35,6 g de grăsime; împărțit la 4 este egal cu de grame de carbohidrați. Sfaturi pentru slăbit Când pierdeți în greutate, trebuie să abordați în mod competent distribuția nutrienților.

partenerul încurajator pierde greutatea

Pentru cei care doresc să slăbească kilogramele în plus, există câteva sfaturi de la nutriționiști: În loc de diete obositoare și grele, este mai bine să calculați BJU. Aportul zilnic de carbohidrați nu trebuie să fie mai mic de de grame. Aportul de grăsime este esențial pentru o funcție imunitară adecvată.

Necesarul zilnic de grăsime este de 30 - 40 de grame. Nu uitați de apa pe care trebuie să o beți după numărul de kilograme.

Care este greutatea ideală a unui bărbat?

Pentru 1 kg de greutate 20 de mililitri de apă. Evitați dulciurile pentru fructe dacă sunteți supraponderal. Cu o muncă adecvată asupra ta, greutatea va reveni cu ușurință la normal. Calculul aportului de oamenii de pierdere în greutate obezitate, grăsimi, carbohidrați pentru femei, bărbați, copii, pierderea în greutate și creșterea în greutate Timp de citire: 12 minute Cunoașterea ratei consumului de proteine, grăsimi și carbohidrați este necesară nu numai pentru cei care monitorizează cu atenție cifra.

De asemenea, este necesar pentru o dietă echilibrată. Într-adevăr, mulți oameni nu mănâncă corect, în urma cărora se confruntă cu diferite boli.