Pierde grăsime laterală și backfat, Despre mânere de grăsime și dragoste la spate


Exercițiu pentru pierderea de grăsime O anvelopă de rezervă în jurul mijlocului, care formează un vârf de briose deasupra taliei, vă poate face să vă conștientizați când sunteți în haine.

zane lowe pierdere în greutate uleiul de ricin pentru slabit

Vrei cu disperare să slăbești această zonă, dar felul în care corpul tău câștigă și pierde în greutate este un model stabilit - nu poți viza anumite locuri pentru pierderi. Cu toate acestea, atunci când începeți o rutină de scădere în greutate totală, dragostea dvs.

O dietă care pune accent pe porțiuni moderate de alimente întregi, neprelucrate și exerciții cardiovasculare și de antrenament de forță ale corpului total este cea mai bună modalitate de a combate această grăsime încăpățânată.

Clinica generală 6 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate Pentru a pierde grăsimea din spate, este important să se efectueze exerciții care funcționează cu mai mult accent pe mușchii prezenți în partea superioară și inferioară a spatelui, pe lângă mușchiul abdominal. Cu toate acestea, pentru a exista o pierdere de grăsime pe spate, este necesar să pierdeți grăsime în general, este important, de asemenea, să efectuați exerciții aerobice și să aveți obiceiuri sănătoase. Este important ca exercițiile să se facă sub îndrumarea unui profesionist în educație fizică, astfel încât exercițiile să poată fi indicate în funcție de starea fizică și obiectivul persoanei.

Despre mânere de grăsime și dragoste la spate Această grăsime înclinabilă a mânerelor dragostei și a spatelui este probabil o grăsime subcutanată care se află chiar sub piele și poate fi încăpățânată în mod notoriu de pierdut. Grăsimea subcutanată poate fi inestetică și enervantă, dar este mult mai puțin periculoasă decât grăsimea viscerală mai fermă care vă extinde mijlocul.

Pierde burta și spate grăsimea în 14 zile! Program gratuit de antrenament acasă

Mânerele tale de dragoste și grăsimea scăzută a spatelui ar fi putut deveni mai vizibile în ultima vreme, pe măsură ce grăsimea viscerală îți lărgește talia. Această grăsime se țese în și în jurul organelor interne și eliberează compuși inflamatori care vă cresc riscul de diabet de tip 2 și boli de inimă.

6 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate

Un indiciu bun că ai prea multă grăsime viscerală periculoasă este dacă centura ta măsoară mai mult de 40 de centimetri ca bărbat sau 35 de centimetri ca femeie. Dieta cuprinzătoare de slăbit Singura modalitate de a pierde oricare tip de grăsime este printr-o strategie cuprinzătoare de slăbire. Cu toate acestea, niciun plan nu poate viza în mod specific mânerele dragostei sau grăsimea inferioară a spatelui.

Pierderea de grăsime se întâmplă atunci când creați un deficit caloric - ceea ce înseamnă că luați mai puține calorii decât ardeți.

Pierde grăsime laterală și backfat tău transformă grăsimile stocate în energie utilizabilă și pierzi în greutate - dar din toate părțile, nu o anumită zonă. Dacă aveți o talie largă, grăsimea viscerală va fi una dintre primele grăsimi pe care le pierde grăsime laterală și backfat, deoarece este mai activă din punct de vedere metabolic, iar mânerele de dragoste moi și flască și grăsimea din spate se vor desprinde la timp.

Aproape orice dietă vă va ajuta să slăbiți, dar doriți una care să vă ajute să păstrați greutatea și să vizeze pierderea de grăsime.

Evitați dietele de moft care vă scad dramatic aportul de calorii sub 1. Acestea pot fi greu de întreținut mai mult de o zi sau două, vă pot lăsa deficienți din punct de vedere nutrițional, vă blochează metabolismul și arde masa musculară valoroasă.

rev ardeți arzătorul de grăsime pierderi de pierdere în greutateie

Alegeți un plan de dietă sensibilă Alegeți un plan de dietă care să se concentreze pe alimente întregi, neprelucrate. Puteți reduce dimensiunile de servire a acestor alimente, dar evitați să le tăiați complet. În cele din urmă, doriți să mâncați mai puține calorii decât ardeți în fiecare zi - un deficit de până la 1.

pastile aloe ferox pareri pierderea în greutate 240 la 140

Asigurați-vă că dieta dvs. O modalitate ușoară de a controla porțiile și aportul de calorii este să umpleți jumătate din farfurie cu legume sau fructe apoase, fibroase, un sfert cu pierde grăsime laterală și backfat integrale și ultimul sfert cu o proteină slabă.

Nu vă îngrijorați prea mult de raportul exact dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pe care îi consumați. Rezultatele nu au arătat nicio diferență semnificativă în efectele oricărei diete asupra compoziției corpului sau a grăsimii abdominale după șase luni - toți participanții au pierdut cantități similare de grăsime subcutanată și viscerală. Exercițiu pentru pierderea de grăsime Nici un exercițiu specific, cum ar fi îndoirile laterale sau răsucirile, nu arde grăsimea din spate sau mânerele de dragoste.

Este mai bine să arzi calorii prin exerciții cardiovasculare pentru a contribui la deficitul tău de calorii și a pierde kilograme. Colegiul American de Medicină Sportivă recomandă săptămânal cel puțin de minute de exerciții cardiovasculare de intensitate moderată pentru a slăbi semnificativ.

Cum să-ți pierzi grăsimea pe spate (pentru femei)

Exercițiul cardio este deosebit de util în reducerea grăsimii viscerale inițial, dar cu eforturi continue, puteți arde grăsimi din partea inferioară a spatelui și puteți iubi și mânerele. Dacă faceți deja exerciții fizice în mod regulat, înlocuiți antrenamentul la intervale de intensitate ridicată pentru una sau două sesiuni la starea de echilibru.

HIIT implică alternarea unor atacuri foarte intense de efort total, cum ar fi sprintul, cu atacuri de efort mai ușor, cum ar fi mersul pe jos. HIIT vă ajută corpul să arde mai eficient grăsimile, potrivit unei lucrări din publicată în Journal of Obesity.

Deși nu există exerciții de forță care să vizeze mânerele dragostei sau grăsimea inferioară a spatelui, o strategie de antrenament pentru forța totală a corpului vă ajută să construiți mai mulți mușchi. A fi mai muscular vă poate stimula metabolismul, deoarece mușchii necesită mai multă energie pentru a se menține decât grăsimile. De asemenea, veți arăta mai slab și mai încordat, cu un cadru mai muscular. Antrenează toate grupele musculare majore de cel puțin două ori pe săptămână cu cel puțin un set de opt până la 12 repetări folosind rezistență care se simte grea prin repetările pierde grăsime laterală și backfat.