Mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate, 23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția


Poate că trebuie să vă regândiți regulile de dietă. Primul lucru care îți vine în minte atunci când vorbim despre pierderea în greutate este să tăiem calorii din mesele tale zilnice și să te înscrii pe o dietă restrictivă.

Deși o parte din acest lucru este adevărată, mulți dintre noi tind să greșim în timp ce o aplicăm. Se pare că există o mulțime de confuzii între ce să mănânci, ce să eviți și cât să mănânci.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Acest lucru a dat loc multor mituri ale dietei, care majoritatea dintre noi cred în mod convenabil și mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate reușesc să înțeleagă că te-ar putea îndepărta de obiectivele tale de slăbit. Haideți să ne ocupăm de cele mai obișnuite care v-au sabotat bunele intenții. Începi cu un mic dejun ușor Debitarea în prima masă a zilei îți poate încetini metabolismul și poate provoca anumite modificări hormonale care pot împiedica procesul de pierdere în greutate.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Neîndeplinirea cerințelor dumneavoastră de nutriție după o pauză lungă de 8 până la 9 ore vă poate face, de asemenea, să mâncați mai mult în următoarea masă și să vă intensificați poftele. Pe lângă faptul că ne oferă energia atât de necesară, majoritatea alimentelor noastre pentru micul dejun, cum ar fi laptele, ovăzul, nucile și fructele proaspete sunt surse bune de nutrienți importanți precum calciu, fier, proteine, precum și fibre.

Organismul are nevoie de acești nutrienți esențiali pentru a arde calorii și pentru a îndeplini diverse funcții digestive și de eliminare. Dacă îți lipsește traductorul de arderea grăsimilor de acești nutrienți pentru micul dejun, trebuie să fii mai puțin compensat mai târziu în zi.

Reduceți grasimea burtă în două săptămâni - wikihow

Pe scurt, a lua un mic dejun sănătos face mai ușor să urmați o dietă controlată de calorii pe parcursul zilei. Citește și: Cele mai bune și cele mai rele alimente pentru micul dejun Mâncarea mai puțin la micul dejun poate fi cea mai mare greșeală. Credit foto: Istock 2. Te concentrezi doar pe un singur grup alimentar Potrivit nutriționistului din Banglaore, Dr.

Este important să ieși din modul de înfometare și să oferi cantitatea de bază de proteine, fibre și grăsimi pentru organism. A opta pentru o dietă fără gluten sau vegană, fără niciun motiv, poate face mai mult rău decât bine.

Respectați elementele de bază ale unei alimentații echilibrate și capcane pe care le-ați mâncat, dar cu un pic de atenție. Citește și: Carbs nu te îngrașă! Nu tăiați carbohidrații sau grăsimile, ele sunt la fel de importante.

1. Cunoașteți diferența dintre grăsime și masă

Credit foto: Istock 3. Nu practicați controlul porțiilor Este posibil să fi trecut la o pâine integrală din pâine albă, ulei de măsline din ulei rafinat și nuci din gustări prăjite, dar ideea este nu numai să faceți aceste schimburi sănătoase, ci și să practicați controlul porțiilor.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Doar pentru că acestea sunt mai sănătoase decât omologii lor nu înseamnă că puteți mânca un munte din el. De fapt, limitarea caloriilor nu înseamnă să renunți la alimentele esențiale, ci în schimb să-ți limitezi porțiile. Chiar dacă mănânci sănătos, trebuie să mănânci porții mici. Credit foto: Istock 4.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Mănânci prea devreme, dar dormi prea târziu Un sfat comun pentru a pierde în greutate este să mănânci cina înainte de ora O mare problemă în timp ce urmează acest sfat este că, mănânci devreme, dar dormi târziu. Prin urmare, corpul tău este în mod natural înfometat până la miezul nopții, iar acele pofte de după oră sunt pur și simplu irezistibile și îți pot strica planul zilei. Chiar dacă eliminați cumva aceste pofte, s-ar putea să ajungeți să mâncați în plus a doua zi dimineața pentru a vă satisface corpul și, astfel, aterizați-vă într-un ciclu vicios.

Deci, fie ajungi la culcare devreme, fie cina ușor târziu.

Poate ajuta Metformin cu pierderea în greutate? Cum să scapi de la Adderall Pierderea în greutate inexplicabilă - cauze și evaluare 1. Vă pierdeți grăsime, doar nu vă dați seama Folosind aderall pierdeți în greutate Linia de jos Multe dovezi sugerează că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot fi foarte eficiente pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, ca în orice dietă, oamenii încetează uneori să piardă înainte de a-și atinge greutatea dorită. Acest articol analizează 15 motive comune pentru care s-ar putea să nu pierdeți în greutate - sau să nu simțiți că nu veți pierde în greutate - pentru o dietă scăzută în carbohidrați.

Dacă luați o cină târzie, asigurați-vă că conține cele mai puține calorii dintre toate mesele dvs. Dacă dormiți târziu, atunci nu mâncați o cină devreme. Poate duce la poftă mai târziu.

Cum sa pierzi rapid in greutate

Credit foto: Istock 5. Nu crezi în gustare Pentru a pierde rapid în greutate, este important să vă mențineți metabolismul pe parcursul zilei. Pentru aceasta, trebuie să mâncați frecvent porții mici la fiecare trei-patru ore. În mod ideal, se recomandă o gustare între micul dejun și prânz, care poate fi un bol sau fructe sau salată și apoi din nou între prânz și cină, care pot fi puține nuci, legume crude înmuiate în hummus sau r pierderea în greutate de secară cu arahide sau unt de migdale, ca sugerat de nutriționistul macrobiotic Shilpa Arora.

Ea explică, de asemenea, faptul că păstrarea lacunelor lungi între mese poate duce la creșterea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate juca rău cu sistemul tău, făcându-ți să mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate simți mai înfometat.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Citește și: Cele trei secrete pentru a gusta Snack inteligent Gustarea este foarte importantă pentru a vă menține metabolismul. Credit foto: Istock 6.

mănâncă o mulțime de grăsimi pierdeți în greutate

Mănânci doar alimente cu conținut scăzut de calorii Continuarea unei diete de scădere în greutate nu înseamnă că nu poți să banci decât alimentele cu conținut redus de calorii.

De fapt, mesele tale ar trebui să fie compuse din alimente care îți păstrează mai mult timp, precum fructele bogate în fibre și cerealele integrale și cele care asigură plinătate și niveluri ridicate de sațietate, precum ovăzul și ouăle. În acest fel nu te vei simți niciodată lipsit sau nevoia de a te împiedica.

15 motive pentru a nu pierde în greutate cu o dietă săracă în carbohidrați

Credit foto: Istock 7. Nu bei suficientă apă În loc să bei suficientă apă, recurgi la consumul de fructe și legume.

Aceasta este probabil cea mai mare gafă pe care o faci.

23 de motive pentru care nu pierdeți în greutate - Iată soluția

Fibra este cel mai bun instrument pentru a combate acumularea de grăsime și pentru a reduce pierderea în greutate. Sucurile de verdeață și fructe pot duce la pierderea de fibre.

  1. Cum sa faci o dieta sanatoasa pentru a pierde in greutate opriți dietele și pierdeți în greutate panavaida.
  2. Nu aveți un sprijin social bun Este frustrant când nu pierzi în greutate chiar și după ce ai încercat atât de mult.
  3. Cat de mult creste greutatea in timpul menstruatiei?

Înlocuirea apei pentru alte băuturi vă poate crește aportul caloric. Apa potabilă ajută la administrarea poftei de mâncare, deoarece setea sau deshidratarea pot fi confundate cu foamea de către organismul tău.

Pierderea în greutate inexplicabilă - cauze și evaluare

Corpul tău poate confunda deshidratarea cu foamea. Credit foto: Istock 8. Mănânci prea puțin și exersezi prea mult Cheia pierderii în greutate este echilibrul și consecvența.

Dacă vă reduceți drastic caloriile și totuși vă supuneți unui antrenament intens, nu veți decât să vă încetiniți metabolismul și, de asemenea, ritmul de a pierde în greutate.

Cum se alege brânza pentru slăbit

S-ar putea ca apetitul dvs. Găsiți un echilibru între câte calorii mâncați și câte aveți nevoie pentru a arde. Planul dvs. Top Articole.