Îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate. Ce este metabolismul??


Pagina principala Cum să vă îmbunătățiți metabolismul: evaluați, reparați, creșteți Dar pentru a găsi o soluție, trebuie totuși să fii clar despre aceasta! Ce este metabolismul? Metabolismul descrie toate procesele chimice care au loc în mod continuu în corpul vostru pentru a vă menține organele funcționând corect și pentru a vă menține în viață. De exemplu, putem cita respirația, digestia, transpirația Aceste procese nu sunt banale.

Ei cer energie. Deci, chiar dacă vă culcați toată ziua fără să faceți nimic ceea ce nu este foarte bun pentru sănătatea dvs.

Ce este dieta GOLO? Un exemplu de plan de masă pentru a pierde în greutate

Veți găsi o grămadă de calculatoare pe Internet pentru a vă ajuta să evaluați această cifră Din păcate, aceste cifre sunt de obicei greșite. Metabolism rapid sau metabolism lent? Măsurătorile înălțimea și greutateavârsta, sexul, dar mai presus de toate genele și compoziția corpului dvs. De exemplu, celulele musculare necesită mai multă energie decât celulele adipoase aproximativ 10 calorii pentru g de mușchi versus 3 calorii pentru g ultimate greutate cocktail recenzii grăsime.

Teoretic, un metabolism rapid te ajută să rămâi slab și un metabolism lent facilitează creșterea în greutate. Prin urmare, poate fi un cerc virtuos sau un cerc vicios Problema este că s-au făcut multe studii pe această temă și de multe ori arată contrariul: persoanele supraponderale dormind mai mult pierdeți în greutate, în general, un metabolism mai ridicat decât persoanele mai ușoare ceea ce este logic dat fiind faptul că nevoile de energie sunt legate de măsurători.

pierderea în greutate dnp uae regim regim ceai pierdere în greutate efecte secundare

Celelalte criterii de compoziție corporală Dacă nu este un metabolism lent care te face să te îngrași, atunci ce este? Ei bine, îmi pare rău să vă spun, dar cercetările au arătat și asta oamenii pur și simplu tind să mănânce mai mult decât cred și să cheltuiască mai puțin decât cred.

7 modalități de a vă stimula metabolismul

Ecuația finală dintre un exces de calorii ingerate și o evaluare slabă a caloriilor consumate Ați ghicit, de obicei este creșterea în greutate. În acest caz, este suficient să reduceți drastic caloriile ingerate și să vă măriți brusc cheltuielile de energie pentru a vă repune în picioare?

Ei bine, nu acolo din nou, aparențele sunt contrazise de știință: o astfel îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate abordare vă va conduce corpul să funcționeze economic și să consume masa musculară pentru a vă menține funcțiile vitale.

goggleboxy pierdere în greutate om cum poate pierde greutatea în 1 lună

Bilanțul caloric: o ecuație fluctuantă Multor oameni le place să explice că un echilibru caloric nu este o soluție eficientă de slăbire. Dar e singura soluție științifică care există: arde mai multe calorii decât ingeri.

Fresh articles

Dar lucrurile nu sunt din păcate atât de simple Acest lucru se datorează faptului că, dacă luați o abordare care constă în a mânca mult mai puțin și a vă deplasa mult mai mult, veți pierde rapid în greutate prin crearea unui deficit îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate calorii. Mulți oameni au experimentat acest lucru Deoarece corpul se adaptează rapid făcând acest lucru și metabolismul încetinește rapid.

Aceasta este exact ceea ce trebuie înțeles înainte de a explica faptul că deficitul de calorii este un concept depășit: metabolismul este o dată evolutivă.

Deci, o femeie care se îngrașă după menopauză nu este de vină pentru că mănâncă mai mult; acest lucru nu este de obicei cazul. Pur și simplu, schimbările hormonale implicate i-au încetinit metabolismul. Metabolism: un termostat, nu un calculator Deci, ne putem imagina lucrurile spunând asta metabolismul funcționează ca un termostat, nu ca un calculator. Metabolismul lor bazal este de de calorii la sfârșitul programului care, prin urmare, este întotdeauna mai înalt decât tine și mine Dar puteți găsi și asta dacă metabolismul lor a scăzut în timpul pierderii în greutate, nu a crescut pe măsură ce s-au îngrășat.

S-a pierdut bătălia?

jacheta slabit pot să pierd în greutate în 3 luni

Desigur că nu. Deficitul caloric: procedați ușor Primul lucru pe care trebuie să-l faci pentru a obține sau a menține o compoziție corporală satisfăcătoare pentru tine este săevaluați aportul zilnic de calorii. Și singura metodă care funcționează cu adevărat este să scrieți totul.

Stimularea metabolismului

Evaluările dvs. Acest lucru fiind făcut, puteți lua un echilibru adecvat al dietei. Dacă mediați de calorii pe zi și greutatea dvs. La fel dacă primești sau Prin urmare, întrebarea este de a estima deficitul caloric necesar, iar răspunsul este destul de simplu: se estimează că un deficit zilnic de până la de calorii este atât eficient cât și durabil, permițând o pierdere de grăsime de kg pe lună, fără a compromite eficiența metabolismului.

S-ar putea să-l găsiți lent, dar funcționează între 15 și 25 de kilograme pe parcursul anului. Cum se remediază un metabolism deteriorat? Pe de altă parte, dacă obțineți o medie zilnică de calorii mai mică de 1.

Metabolism - ce este? Cum să grăbească metabolismul pentru pierderea în greutate?

Așadar, soluția nu este să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, ci să repari ceea ce este rupt. O modalitate bună de a proceda este atunci să mâncați puțin mai mult în timp ce mențineți activitatea fizică sau mâncați același lucru în timp ce reduceți activitatea fizică fiecare preferințele lor.

Procedând treptat, veți descoperi că puteți mânca mai mult și puteți menține o greutate stabilă. Puteți chiar să mergeți mai scurt cu bicicleta, de exemplu, mâncând bine și făcând exerciții fizice două zile la rând și greutatea pierderii fetelor reducând aportul de calorii de exemplu, făcând un post de 24 de ore și activitatea fizică în a treia zi.

Mărturie: evoluția mea metabolică Vă voi trece prin patosul anilor grei când m-am străduit să alternez între a fi boxer și a unui sumo, nu asta este cu adevărat scopul acestui articol. Dar am adoptat abordarea descrisă în paragraful anterior acum câteva luni, cu un record destul de satisfăcător. Pentru a vă oferi lucrurile în detaliu: Am mâncat între și de calorii 5 zile pe săptămână Am postit 24 de ore de două ori pe săptămână luni și joi Am avut antrenamente de powerlifting de două ori pe săptămână Am adăugat 2 sesiuni de tip circuit-training în fiecare săptămână Rezultatele sunt destul de interesante din punct de vedere îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate compoziției corpului, deoarece am a pierdut în jur de 7 kilograme de grăsime în 8 săptămâni Fără dificultăți morale sau psihologice.

Ce este dieta GOLO?

Un scor onorabil având în vedere faptul că nu am pierdut nicio forță sau masă musculară. Dar mai presus de toate: am reușit să mențin această greutate corporală fără dificultăți în următoarele două luni, când am făcut o mulțime de variații dietetice și mult mai puțin sport. Atenție, nu spun că se spune masă și că am în față un bilet într-o singură direcție pentru o viață de junk-food mai fac un alt experiment despre care probabil voi vorbi mai târziu.

Dar, oricum, a fost de departe cea mai plăcută experiență pe care am avut-o de când nu am fost nevoită să pun deoparte niciun alt aspect al vieții mele. Cum să vă accelerați metabolismul? Indiferent dacă vă luptați sau căutați doar o mână de ajutor, s-ar putea să vă întrebați cum să vă îmbunătățiți consumul zilnic de calorii prin creșterea unică a metabolismului și este legitim.

Așa că voi mătura trei axe, depinde de tine să îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate ce ți se potrivește! Prima axă: mâncare O modalitate simplă de a vă îmbunătăți metabolismul este simpla mananca mai multe proteine.

Acest truc simplu vă optimizează hormonii mai puțină insulină, mai mult glucagon și ajută la menținerea sau creșterea masei musculare. Puteți citi acest articol pentru a afla mai multe.

De asemenea, prin creșterea ușoară a aportului de calorii o dată pe săptămână sau o dată pe săptămână ceea ce culturistii numesc o masă de înșelăciune sau o zi de înșelăciune, în funcție de perioada de timpveți da-i metabolismului un pic de impuls.

Nu este vorba de a înghiți Rețineți că este și mai eficient prin combinarea acestei abordări cu un protocol de post intermitent. A doua axă: activitate Deoarece compoziția corpului dvs.

Cum să grăbească metabolismul?

Nu numai că te va ajuta să lupți împotriva kilogramelor în plus, ci și ceva care facilitează viața de zi cu zi! Nu este nevoie să locuiți într-o sală de greutăți: 2 până la 3 ședințe pe săptămână pentru a începe vor merge bine. Și dacă sunteți alergic la gantere, există o mulțime de alte soluții, cheia fiind să faceți opusul a ceea ce recomandăm în general: nu exagerați îmbunătățiți metabolismul pentru a pierde în greutate activitățile de rezistență pentru a vă crește arderea caloriilor.