Găsiți zona de ardere a grăsimilor


onetwoslim suisse

Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită onetwoslim suisse procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie. Dacă obiectivul dvs. Dar poate fi util atunci când căutați modalități de a regla intensitatea antrenamentului pe baza ritmului cardiac.

8 lbs pierdere în greutate grăsime

Pași Partea 1 din 2: Determinarea zonei de ardere a grăsimilor Calculați-vă zona de ardere a grăsimilor folosind formula. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde vă este zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, determinați ritmul cardiac maxim MHR. Pentru a face acest lucru, scadeți vârsta de la dacă sunteți bărbat; Dacă ești femeie, scade-ți vârsta de la Cumpărați sau utilizați un monitor de ritm cardiac.

Cum să intri în evaziva „zonă de ardere a grăsimilor”

Există multe tipuri de aparate de monitorizare a ritmului cardiac - ceasuri sau brățări, curele pentru piept și chiar montate pe barele portabile ale unor aparate de exerciții cu ritm cardiac. Monitorul ritmului cardiac vă poate ajuta să știți exact care este ritmul cardiac și, găsiți zona de ardere a grăsimilor funcție de vârstă, înălțime și greutate, vă poate determina și zona de ardere a grăsimilor.

Folosind un monitor de ritm cardiac, veți ști mai exact despre zona de ardere a grăsimilor. Deoarece monitorul ritmului cardiac vă calculează ritmul cardiac în timp ce faceți mișcare și folosește informații reale despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată constată că nu au exercitat atât de mult cât cred. Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță.

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor.

Un monitor de ritm cardiac pentru brățară este mai precis decât un ceas sau o curea pentru piept. Dar sunt și mai scumpe. Verificați cantitatea maximă de oxigen. Testul de oxigen maxim volumul pe timp, cantitatea de oxigen și maxim va înregistra cu exactitate cât de bine se poate evapora corpul dumneavoastră și îl poate folosi în timpul exercițiului.

Acest test necesită participanților să meargă pe o bandă de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască pentru a măsura cantitatea de oxigen și carbon pe măsură ce ritmul cardiac crește.

Aceste informații pot fi folosite pentru a determina cât de aproape este ritmul cardiac atunci când ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona de ardere a grăsimilor. Testul oxigenului maxim este, fără îndoială, una dintre cele mai fiabile și precise metode de testare pentru exerciții cardio.

Puteți testa nivelurile maxime de oxigen la săli de sport, unele laboratoare și clinici private. Folosiți testul de vorbire. Aceasta este una dintre cele mai puțin tehnice dintre multele modalități de a determina zona de ardere a grăsimilor.

pierderea în greutate kelly

Testul de vorbire necesită să vorbiți pe tot parcursul exercițiului și pe baza respirației în care vă aflați, puteți determina dacă creșteți sau micșorați intensitatea exercițiului. De exemplu, dacă vă simțiți respirația scurtă atunci când vorbiți, poate fi necesar să reduceți din nou intensitatea exercițiului.

Calculator de frecvență cardiacă țintă

Dacă poți vorbi confortabil, atunci nu vei exersa suficient. Puteți spune o frază scurtă fără nicio problemă. Alegeți exerciții care cresc ritmul cardiac cu o combinație de intensitate ridicată, dar cu moderare pentru cele mai bune rezultate.

cupoane de pierdere în greutate coroziune

Acest lucru este adevărat numai dacă obiectivul dvs. Combinați activități moderat intense și cădeați în zona de ardere a grăsimilor timp de aproximativ o jumătate de oră.

Pagina principala Arderea grăsimilor pe tot parcursul anului. Ce antrenament pentru arderea grăsimilor este cel mai eficient pentru dvs.? Nu este doar un mit al pierderii în greutate despre zona de ardere a grăsimilor. Teoria Origo One pune în centrul așa-numitei zone de ardere a grăsimilor, numită intervalul ritmului cardiac între procentul ritmului cardiac maxim. Cercetătorii din ultimul lor studiu s-au uitat acum la acest arzător de grăsime pe tot parcursul anului.

Activitățile pot include: mers pe jos lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, acest lucru va diferi de la persoană la persoană.

cum să pierdeți grăsimea peste abs

În plus, alegeți câteva activități care cresc ritmul cardiac la intensitate mare. Deși acest lucru nu se află în zona de ardere a grăsimilor, puteți arde mai multe calorii și puteți crește nivelul de exercițiu care vă crește ritmul cardiac.

Calculator de ritm cardiac

Cu toate acestea, cantitatea totală de calorii arse depinde și de durata exercițiului și, dacă te antrenezi la intensitate redusă, atunci trebuie să te antrenezi pentru perioade mai lungi de timp. În plus, trebuie să realizați cel puțin de minute de exerciții de intensitate moderată pe săptămână.

pierde în greutate columbia

Incorporați exerciții de antrenament pentru sănătate. Este important să includeți antrenamentul de forță sau antrenamentul de rezistență în găsiți zona de ardere a grăsimilor săptămânal de antrenament. Acest lucru ajută la construirea și construirea mușchilor puternici, pe lângă creșterea metabolismului dvs.

  • Calculator de ritm cardiac Calculator de ritm cardiac pentru metabolismul grăsimilor și antrenament de anduranță Ritmul cardiac este un parametru important pentru a găsi intensitatea ideală a exercițiului.
  • Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor |
  • Restaurante de pierdere în greutate
  • Calculator țintă al ritmului cardiac - Găsiți zona maximă de ardere a grăsimilor!
  • Pagina principala Calculator de frecvență cardiacă țintă Exercițiul este, în mod evident, esențial pentru menținerea unui stil de viață sănătos - dar dacă nu depuneți suficient efort, timpul petrecut la mișcare ar fi putut fi petrecut cu mai multă înțelepciune sau dacă vă împingeți prea tare, ați putea fi expus riscului de tulpini musculare și alte leziuni.