Depleția glicogenului și pierderea de grăsimi


  • Ardeți vă grăsimea cu mine dlc apk
  • Pierdere în greutate rva
  • Glicogen - Complicații June
  • Reteta indiana de slabit
  • Cum să piardă în greutate în 11 luni

Vitamine Ce este glicogenul muscular? Este necesar pentru pierderea in greutate?

How to Maintain Low Body metchim.ro Good

Astăzi, să analizăm ce este glicogenul muscular, cum să îl acumulăm și să îl consumăm corect și de ce avem nevoie de el? Pentru ce este responsabil această componentă?

Ce este glicogenul?

Bună ziua, dragi sportivi! Cu tine Svetlana Morozova.

Hidratarea la sportivi » Secțiunea: Dieta și alimentație

Ne-am ocupat deja de mai multe ori de unde provine energia noastră în timpul antrenamentului. Și astăzi vorbim în sfârșit despre principala sursă de energie a mușchilor - glicogen. Să mergem! Eu, Svetlana Morozova, depleția glicogenului și pierderea de grăsimi invit la web-seminarii utile și interesante! Prezentator, Andrei Eroshkin.

Expert de restaurare a sănătății, Nutritionist certificat. Subiecte de webinarii viitoare: Cum sa slabesti fara vointa si ca greutatea nu sa intors din nou?

Glicogenul

Cum sa devii din nou sanatos fara pastile, intr-un mod natural? Glicogenul este un jucător de rezervă sau principal?

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi pierderea în greutate în vizag

Este necesar pentru noi în fiecare secundă, indiferent dacă suntem fier în hol sau doar să ne gândim la asta, situată pe canapea. După cum trebuie să vă amintiți, principala noastră sursă de energie este carbohidrații. Toți carbohidrații pe care îi consumăm împreună cu alimentele sunt defalcați la glucoză: simplu - imediat, complex depleția glicogenului și pierderea de grăsimi treptat.

Această glucoză reacționează cu insulina, un hormon pancreatic. Insulina "dă verde" asimilării sale, iar apoi glucoza formează molecule ATP - adezin poate u pierde in greutate skateboarding - motorul nostru energetic.

Rolul potasiului

Și reziduurile de glucoză, care nu sunt consumate imediat, sunt procesate și depozitate în ficat și mușchi sub formă de glicogen. Ce se întâmplă cu glicogenul următor?

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi pierderea de grăsimi amplificator recenzii

Atunci când glucoza liberă și-a făcut treaba, iar energia este deja necesară vă este foame sau lucrați fizicse utilizează glicogen - se împarte din nou în glucoză. De aici el merge pentru menținerea glicemiei, adică pentru energia tuturor organelor și sistemelor.

Surse de potasiu

În depozitul muscular, această componentă este responsabilă pentru munca și recuperarea mușchilor înșiși. Rezervorul de glicogen pentru mușchi este inițial mic. Dacă comparați cu ficatul, diferența este foarte mare. Cu toate acestea, cu antrenamente regulate, mușchii cresc, și rezervorul în sine sarcoplasmde asemenea.

De aceea, este dificil pentru o persoană neinstruit să efectueze aceleași exerciții care sunt ușor de realizat de către un profesionist - există pur și simplu mai puțină energie în mușchi.

Glicogenul muscular: funcții Deci, pentru a rezuma, de ce avem nevoie de glicogenul muscular: Umple muschii, datorită acestui fapt, ele arată elastice, se potrivesc, există o ușurare ușoară; Oferă energie pentru direcționarea funcțiilor musculare întindere, contracție ; Împiedică arderea musculară sub sarcini grele; Oferă absorbția de energie a proteinelor - restabilește fibrele musculare și le ajută să crească.

Fără carbohidrați, mușchii nu pot obține aminoacizi și depleția glicogenului și pierderea de grăsimi pot construi fibre musculare din ele. Dacă antrenamentul este conceput pentru pierderea în greutate, acesta este exact ceea ce se obține. Dacă doresc să construiască mușchi, atunci antrenamentul este construit astfel încât întregul glicogen să fie cheltuit pe bani și nu are timp. Cu toate acestea, dacă la începutul antrenamentului, glicogenul nu a fost suficient, atunci începe defalcarea proteinei - mușchii înșiși.

Unde sunt stocate stocurile

Toata lumea se teme de aceasta - atat pierzand in greutate cat si cresterea in greutate. Îmbunătățirea dorită nu numai că nu vine, ci se "topeste" complet, recuperarea mușchilor durează mult și este dificilă. Și antrenamentul în sine este mai greu, nu există suficientă forță chiar și pentru încărcăturile obișnuite.

De aceea toate schemele de formare se depleția glicogenului și pierderea de grăsimi pe numărarea glicogenului. Sinteza și defalcarea sa în țesutul muscular ne dau atât pierderea în greutate, cât și câștigul de mușchi. Dacă totul se întâmplă la timp. Cu siguranță nu doriți să lucrați "inactiv". Vrei o ușurare bună și un minim de grăsime corporală, nu? Și pentru asta trebuie să știți cum să epuizați în mod corespunzător magazinele de glicogen și să le puteți umple. Asta vom analiza acum.

depleția glicogenului și pierderea de grăsimi cleanserii ajută la pierderea în greutate

Literate deșeuri Să vedem cum să folosim corect glicogenul muscular, dacă doriți: Pierde greutate. Pentru a arde grasimea rapid, trebuie să fii angajat atunci când depozitele de glicogen sunt epuizate.

De exemplu, dimineața pe stomacul gol sau nu mai puțin de 2 ore după masă. Și după ce vă faceți timp să mâncați. Energia necesară pentru a restabili corpul va dura mai ales din grăsime.

Efectul glicogenului asupra greutății corporale Deficitul și surplusul: modul de determinare Depozitele de glicogen sub formă de granule mici sunt depozitate în ficat și țesutul muscular.

Dar nu uitați să beți! În același timp, formarea ar trebui să fie de cel puțin o jumătate de oră. Acest lucru este la fel de mult ca este necesar pentru a diminua glicogenul muscular. Cu antrenament aerobic cu acces sporit la oxigenprocesul de pierdere a grăsimilor este mai ușor. Dacă alegeți o antrenament de intervale, atunci este mai intensă consumul de energie și 15 minute vor fi suficiente pentru a putea fi grăsime.

Glicogenul este un jucător de rezervă sau principal?

Am un articol separat despre caracteristicile antrenamentelor de intervale, vă sfătuiesc să le citiți. Obțineți masa musculară. În acest caz, dimpotrivă, nivelul glicogenului muscular trebuie crescut înainte de antrenament.

Prin urmare, înainte de antrenament merită să mănânci alimente cu carbohidrați. Trebuie să fie ceva ușor digerabil, cum ar fi un fruct, o bucată de terci sau un câștigător. Și cu 2 ore înainte, asigurați-vă că aveți o masă completă. Pentru a câștiga masa musculară, trebuie să existe atât exerciții aerobice, cât și exerciții anaerobe anaerobe în programul de instruire.

Acestea din urmă provoacă microtraumas în miofibrili, în timpul vindecării lor crește mușchii. Este timpul să faceți alegerea potrivită pentru sănătatea dumneavoastră.