Cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile


cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Îmbunătățiți-vă metabolismul cu greutăți Menopauza aduce o serie de modificări biologice și, pe lângă modificările hormonale evidente, s-ar putea să observați și o diferență în forma corpului. Grăsimea corporală găsită anterior doar pe partea inferioară a corpului, cum ar fi șoldurile și coapsele, poate începe să apară în secțiunea mijlocie, provocând grăsime la stomac.

cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Va trebui să suferiți câteva modificări ale stilului de viață - inclusiv modificări ale dietei și inițierea unui program de exerciții - pentru a vă pierde grăsimea din stomac. Menopauză, grăsime abdominală și calorii Grăsimea abdominală pe care o puteți obține după menopauză nu vă afectează doar aspectul, ci vă poate crește și riscul de boli.

Femeile aflate în post-menopauză tind să obțină grăsime la nivelul stomacului ca grăsime viscerală, care este grăsime care se găsește în peretele abdominal.

cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Acest tip de grăsime metabolică activă vă înconjoară organele interne și pompează substanțe inflamatorii. Aceasta înseamnă vești proaste pentru starea generală de sănătate, deoarece inflamația cronică contribuie la bolile de inimă.

Pinterest Este obișnuit pentru bărbați să împacheteze câteva kilograme în plus în jurul secțiunii medii. De fapt, în conformitate cu Starea de obezitate persoana medie de astăzi este de aproximativ 24 de lire sterline mai grele decât bărbații în — și numerele sunt în creștere. Am văzut zile mai subțiri, dar nu credeți că aceasta este o frază sumbră care vă condamnă la prostia veșnică. Există zeci, dacă nu sute, modalități de a arde grăsimea burții — rapid.

Iată veștile bune - că grăsimea viscerală a abdomenului profund este printre primele grăsimi pe care le vei arde atunci când începi să slăbești. Pentru a face acest lucru, mâncați mai puține calorii decât ardeți în fiecare zi.

Avertizare Depunerile de grăsime din orice parte a corpului nu sunt tocmai ideale, dar o acumulare de grăsime sub sâni poate face dificilă găsirea ținutei potrivite pentru silueta ta. Nu căutați rezultate cu lenjeria de corp slăbitoare - în schimb, loviți sala de sport și începeți să vă exercitați pentru a vă arde grăsimile. Nu este posibil să arzi doar grăsimea sub sâni, dar dedicarea la o rutină regulată de antrenament va duce la pierderea de grăsime în tot corpul.

De exemplu, o femeie de 5 metri înălțime, în vârstă cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile 50 de ani, care cântărește de kilograme și trăiește un stil de viață sedentar, își poate menține greutatea cu 1. Ar putea să-și reducă aportul la 1. Nu reduceți aportul de calorii pe cât posibil - nu vă va accelera pierderea în greutate.

Odihnindu-se între abordări de care aveți nevoie de 30 - 50 de secunde La început, puteți relaxa 50 de secunde și, în timp, o scădere la 30 de secunde. Mai departe marți și sâmbătă până la 90 de minute.

De fapt, consumul a mai puțin de 1. Alegeți carbohidrați sănătoși, grăsimi și proteine Concentrați-vă pe alimentele nutritive în timp ce urmați dieta de slăbit, astfel încât să faceți fiecare număr de calorii.

Subliniați alimentele sănătoase care oferă mult calciu - cum ar fi lactatele fără grăsimi, precum și broccoli rutina de sprint pentru pierderea de grasimi legume cu frunze verzi - deoarece o dietă bogată în calciu este legată de un risc mai mic de exces de grăsime viscerală.

cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Ardeți stomacul și talia grăsimii cu cardio Arderea grăsimilor la stomac necesită și exerciții cardiovasculare. Creșterea nivelului de activitate cu exercițiile fizice înseamnă că vei arde mai multe calorii în fiecare zi, ceea ce te va ajuta să slăbești mai mult. Pregătește-te pentru o investiție semnificativă în timp - ai nevoie de cel puțin de minute pe săptămână de exerciții cu intensitate moderată pentru pierderea semnificativă în greutate, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Asta nu înseamnă că trebuie să petreceți ore nesfârșite pe eliptică sau bandă de alergat - o simplă plimbare rapidă în jurul cartierului dvs. Alte exerciții cardiovasculare cu impact redus, cum ar fi mersul pe apă sau aerobic pe apă, vă pot ajuta, de asemenea, să ardeți calorii dacă nu doriți să vă stresați articulațiile cu antrenamente cu impact mai mare, cum ar fi alergarea.

SOS grăsimea din jurul taliei!

Îmbunătățiți-vă metabolismul cu greutăți Antrenamentul de forță după menopauză este o cheie pentru o sănătate bună și poate ajuta la menținerea grăsimii stomacului la distanță. Antrenamentul de rezistență construiește țesutul muscular și, deoarece mușchii necesită mai multă energie pentru a menține decât grăsimile, acest lucru vă mărește arderea zilnică de calorii.

cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile

Modificările hormonale care apar în timpul cum să ridicați metabolismul și să ardeți grăsimile afectează mai multe țesuturi din corp, inclusiv oasele, iar femeile aflate în post-menopauză se confruntă cu un risc mai mare de osteoporoză. Antrenamentul de forță vă poate menține densitatea osoasă pentru a ajuta la prevenirea osteoporozei și poate chiar reduce ușor pierderea osoasă și crește densitatea osoasă, potrivit expertului în fitness Len Kravitz, Ph.

Consultați un profesionist din domeniul fitnessului pentru slăbire vietnam la proiectarea celui mai bun program de antrenament pentru forță - mobilitatea, flexibilitatea, echilibrul, forța și forma corpului influențează exercițiile care vor fi sigure și eficiente, iar un profesionist vă poate asigura, de asemenea, că ridicați greutăți cu tehnică corectă pentru a evita leziunile.