Cum să pierdeți grăsimea și să rămâneți sănătoși


  • Vei pierde in greutate prin a sări peste mese
  • Cu toate acestea, dacă continuați să mâncați sănătos și să faceți exerciții fizice în mod regulat, veți putea arde grăsimi, vă veți simți mulțumiți de corpul dvs.
  • Pierderea grăsimii abdominale după sarcină: cauze, sfaturi și exerciții - Modă -
  • Cum pot să țin cont de caloriile consumate?
  • 80 de zile de obsesie pentru a pierde in greutate

Vă venim în ajutor cu 8 greşeli care nu vă permit să ardeţi mai rapid grăsimile. Le faceţi zilnic!

pierderea în greutate sigură

Tratezi toate caloriile în mod egal Toate caloriile nu sunt egale. Consumul a de calorii de legume nu este acelaşi lucru cu consumul a de calorii de îngheţată. Nu vor avea acelaşi efect asupra organismului.

pierderea în greutate bazată pe procentaj

În cum să pierdeți grăsimea și să rămâneți sănătoși ce priveşte pierderea în greutate, este esenţial să luaţi în considerare cantitatea de insulină eliberată de organism în funcţie de tipul de calorii pe care îl luăm. Atunci când multă insulină este eliberată de organism în mod constant pe tot parcursul zilei, nu numai că împiedică pierderea de grăsime, dar încurajează organismul să stocheze energia ca grăsime corporală.

Tipurile de calorii care secretă insulina cel mai mult sunt cele din carbohidrati, sub formă de zahăr simplu.

eveline cosmetics fat burner

Deci, dacă doriţi să consumaţi carbohidraţi, rămâneţi la carbohidraţi sănătoşi din alimentele care se digeră încet. Împreună cu carbohidraţii, proteina poate spori şi nivelul de insulină, mai ales dacă provin din surse de lapte ca laptele degresat şi iaurtul. Nu vă concentraţi suficient asupra masei corporale slabe Dacă tăiaţi calorii şi faceţi cardio, dar grăsimea suplimentară nu se topeşte, ar fi o idee bună să vă concentraţi asupra masei corporale slabă.

Creşterea masei musculare vă trezeşte metabolismul din odihnă.

sărind să ajute să și piardă grăsimea de burtă

De asemenea, afectează mulţi hormoni diferiţi în organism, cum ar fi insulina, leptina şi ghrelinul. Aceşti hormoni comunică cu celulele dvs. Credeţi că mâncarea mai multor mese pe parcursul zilei vă va ajuta să pierdeţi greutatea şi să ardeţi grăsimile Există o dietă specială numită post şi este un mod uimitor de a arde grasimile.

Recent Blog

Postul scade, de asemenea, nivelurile de insulină mai mult decât alte diete. Postul determină corpul să elibereze glucagon pentru a atrage energia din celule, inclusiv celulele grase. În loc să aveţi câteva mese de de calorii într-o zi, este mai bine să aveţi la sfârşitul zilei o masă de 1.

Grăsimea, prietenul deghizat al slăbitului - Școala de Slăbit