Cum să ardeți sub armpit grăsime


Exerciții 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei Creșterea grăsimilor oriunde poate fi obositoare și dură pentru a scăpa de acea grăsime. Dar cel mai evident și jenant loc pentru a avea grăsime este zona sutienului axilei sau în apropierea axilelor.

Grăsimea din această zonă este vizibilă când ridici mâinile și te împiedică să porți orice mâneci și rochii cu tăieturi adânci. Dar nu vă mai faceți griji, iată cele 18 exerciții simple și eficiente de reducere a grăsimii axilelor cu imagini. Cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii axilare: Unele întinderi ajută la reducerea grăsimii din jurul zonelor axilei și tonifică mușchii fără a-i face să pară flascați.

Consultați aceste 18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea de la axilă acasă.

Auto-masajul va reduce, de asemenea, ridurile sub axilă: Frecând zona cu probleme zguduire.

Salt frânghie: Saltul de coardă, sau cunoscut și sub numele de coardă de salt, este un mod distractiv de a pierde în greutate în toate zonele nedorite. Zonele includ zona sutienului axilei, picioarelor, mâinilor, șoldurilor și fesierilor.

DE CE FEMEILE AU UN PLUS DE GRĂSIME PE SPATE ȘI SUB AXILE LOR? - ALTE SPORTURI - 2021

De asemenea, ajută la tonifiere și întărește mușchii afectați fără a-i face să cadă. Corzile de sărit sunt ușor disponibile pe piață și costă mai puțin. Puteți sări cu această frânghie cu ambele picioare sau alternând și între picioare. Tot ce trebuie să rețineți este să nu atingeți cablul cu picioarele. Acesta este unul dintre exercițiile simple de reducere a grăsimii axilelor. Jab Cross cu gantere: Jabbing este o mișcare strălucită folosită în artele marțiale, cum ar fi boxul.

Forța cu care se face pasul vă ajută la arderea grăsimilor în zona axilei. Adăugarea de gantere este un bonus care pune mai multă presiune pe brațe și axile. Cum se face: Stai drept și ai o distanță de lățimea umerilor între picioare.

  • Cardio and Weights to Tone Underarms | Sănătate | June
  • Reducerea caloriilor Grasimea suplimentara sub brate si pe spate iti poate face hainele sa se potriveasca ciudat, sa-ti determine sutienul sa sape in pielea ta si sa poarte haine fara maneci sa arate doar rau.
  • 10 zile de ardere de grăsime ceai de ceai
  • Cum de a îndepărta grăsimea între mână și armpit: exerciții pentru femei.
  • Cum să pierdeți în greutate calea naturopatică
  • Cel mai sigur mod de a elimina grăsimea burtă
  • Exerciții Pentru Haltere Underarm -
  • Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente - Sfat

Țineți gantere cu o greutate de 4 până la 5 kg pe fiecare mână. Ridicați încet mâinile, împăturindu-le la coate și la gantere lângă piept, cu palmele orientate unul către celălalt.

5 Pașii potriviți pentru a scăpa de faltele de grăsime sub subsuori

Acum scoate brațul drept cu o forță asemănătoare cu o lovitură. Apoi adu-l înapoi la piept. Faceți jabul cu mâna stângă. Repetați procesul alternând între mâini, ca și cum un boxer ar fi lovit.

cum să ardeți sub armpit grăsime

Fă-o cât mai repede posibil. Încercați să o faceți de zece ori cu fiecare mână.

cum să ardeți sub armpit grăsime

Rândul vertical: Rândul vertical este un exercițiu care este folosit cu renume în antrenamentul cu greutăți. Utilizarea greutăților sau a ganterelor este un beneficiu suplimentar.

Este un exercițiu compus care ajută la reducerea grăsimilor din zona axilei și a bicepsului. Cum se face: Stai drept cu gantere în mâini, cântărind 4 până la 5 kg fiecare. Palmele ar trebui să fie orientate spre interior și să aibă un decalaj de lățime a șoldului între picioare. Aduceți încet mâinile în sus, ganterele atingându-se între ele cum să ardeți sub armpit grăsime coatele formând un unghi de 60 de grade.

Ganterele tale trebuie să fie paralele cu solul.

Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente

Rămâneți în poziție timp de 10 secunde. Repetați procesul de 10 până la 15 ori. Push-Ups: Dacă sunteți în căutarea unui antrenament care să ajute la reducerea grăsimii în zona axilei, împreună cu consolidarea forței superioare a corpului, atunci împingerea este o opțiune fantastică. Dacă este făcut corect, vă întărește și mușchii lombari și ai spatelui.

cum să ardeți sub armpit grăsime

Cum se face: Dormi pe podea cu fața spre pământ. Păstrați picioarele drepte și palmele cu fața în jos lângă piept.

Dacă cumpărați prin linkuri de pe această pagină, este posibil să câștigăm un comision mic. Iată procesul nostru Tonifierea brațelor superioare și a zonei din jurul axilelor prin exerciții specifice vă va consolida mușchii. Dar pierderea grăsimii sub brațe nu trebuie să fie doar să ridici o greutate deasupra capului. Există o concepție greșită că puteți reduce grăsimile într-o singură zonă a corpului dvs.

Îndoiți coatele echilibrându-vă corpul pe mâini. Ridicați încet corpul, echilibrându-vă pe palmele și degetele de la picioare. Împingeți-vă corpul în sus și în jos fără a lăsa genunchii să se îndoaie și să atingă solul. Puteți începe cu zece repetări și crește încet numărul.

Bicep Curl: După cum sugerează și numele, acest exercițiu vizează bicepsul, iar greutățile se adaugă și beneficiilor pe care le oferă deja. Făcând-o în mod regulat, vă veți ajuta să ardeți grăsimi cum să ardeți sub armpit grăsime zona axilei și să cum să ardeți sub armpit grăsime mușchii.

Holding Skin Taut during Underarm Wax

Cum se face: Trebuie să utilizați gantere care cântăresc între 4 și 5 kg pe fiecare mână. Stai drept cu un spațiu între lățimea șoldului și ții ganterele cu palmele orientate spre exterior. Ridicați încet ambele brațe și pliați-le la coate, greutățile atingând umerii. Aduceți mâinile în jos în poziție de repaus. Repetați aceeași procedură de 15 până la 20 de ori. Vezi mai mult: Cele mai bune exerciții pentru vițel 6.

Apăsați tricepsul în jos: Tricepsul apăsat în jos sau tricepsul în jos este un antrenament de antrenament care ajută la întărirea tricepsului din spatele brațului.

Prin împingerea în jos a ceva împotriva rezistenței, vă puneți presiunea pe brațe, astfel axile arzând excesul de grăsime.

Acesta este unul dintre cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii axilelor. Cum să ardeți sub armpit grăsime se face: Stai drept, cu picioarele apropiate unele de altele și aplică un dispozitiv de rezistență ca un arc.

cum să ardeți sub armpit grăsime

Trageți arcul în jos cât mai mult posibil. Acest proces calculul pierderii în greutate cu procente presiune pe brațe și axile, creând o modalitate de a pierde grăsime în acele zone. Fă-o de 15 până la 20 de ori. Rândul de cablu așezat: Rândul de cabluri așezat este un exercițiu care are o tehnică de tragere care ajută la reducerea grăsimii din zona axilei.

De asemenea, tonifică și întărește mușchii antebrațului și brațului. Cum se face: Aveți nevoie de un arc legat de cablu undeva pentru a crea rezistență la picioare, mâini și spate. Faceți o mișcare de canotaj care vizează mușchii superiori ai spatelui. Ține-ți spatele cât mai drept posibil. Reveniți la poziția inițială și repetați procesul pentru a face o întindere completă.

cum să ardeți sub armpit grăsime

Dar amintiți-vă întotdeauna să vă țineți spatele drept. Puteți repeta procesul de 15 până la 20 de ori.

Exerciții pentru grăsimea axilei

Superman: După cum sugerează și numele, întinderea supermanului este un exercițiu care arată ca un zburător de supraom care vizează brațele și mușchii picioarelor. Așezând mâinile și picioarele în aer timp de cel puțin zece secunde, faceți posibilă arderea excesului de grăsime în zona axilei.

Cum se face: Așezați-vă pe burtă plat pe saltea cu mâinile întinse în față. Păstrați degetele de la picioare și genunchi drepte. Ridicați mâinile și picioarele în număr de trei în același timp, în timp ce respirați, menținând mâinile și picioarele drepte. Rămâneți în această poziție timp de zece secunde.

18 exerciții simple și mai bune pentru a reduce grăsimea axilei

Expirați încet și reveniți în poziția culcat. Ar putea fi o provocare să rămâi în postură timp de 10 secunde la început. Dar cu practica, puteți crește numărul.

Frânghii de luptă: Frânghiile de luptă sunt un tip de exercițiu care ajută la arderea grăsimilor în zona axilei.

Durerea din subsuoară. Un mic, dar enervant detaliu: cum să înlăturați grăsimea lângă armpits

De asemenea, vă îmbunătățește puterea cardiovasculară și chiar vă tonifică brațele. Vă crește ritmul cardiac, iar transpirația este, de asemenea, foarte mare, prin care există arsuri de grăsimi.

De asemenea, îmbunătățește forța musculară și a miezului. Cum se face: Țineți cablurile la capătul brațului în fața dvs.

Ar trebui să existe o distanță între lățimea umerilor între brațe.

Cardio and Weights to Tone Underarms

Ridicați brațele cu frânghiile care se deplasează în sus și în jos. Continuați să alternați între mâini și faceți trei până la patru seturi timp de una până la două minute. De asemenea, puteți trânti corzile pe podea în loc să formați valuri. Jacks-uri: Este unul dintre cele mai bune exerciții care pot fi făcute la confortul casei dvs. De asemenea, tonifică mușchii coapselor și brațelor. Cum se face: Stai drept cu picioarele unite și cu mâinile așezate lateral.

Încercați să vă mențineți genunchii și coloana vertebrală drept.

Cum să scapi de rolele de arme

Ridicați mâinile și săriți cu picioarele despărțite simultan. Puteți simți presiunea în subsuori și mâini atunci când vă mișcați picioarele cu o smucitură, aduceți picioarele înapoi împreună și mâinile în lateral. Repetați procesul de zece ori pentru trei seturi. Vezi mai mult: Cel mai bun exercițiu pentru clanșe Îndoiți-vă lateral în timp ce stați: Îndoirea laterală pune presiune pe axile dvs. Cum să ardeți sub armpit grăsime asemenea, ajută la tonificarea zonei axilei, taliei și a părților laterale.