Calculul macro pentru pierderea de grăsimi. Raportul macros pierdere de grăsime |


Găsiți celelalte două părți aici: Partea 1: Trebuie să vă numărați macrocomenzile? Partea 2: Mănâncăm cu adevărat mai mult grăsime?

L-am testat pe mine timp de aproximativ o lună, cu rezultate mai mult decât interesante! Într-adevăr, deși nu am pierdut toată grăsimea pe care aș vrea să o pierd din nou, corpul meu consideră deja că a atins o anumită calculul macro pentru pierderea de grăsimi sănătoasă.

Drept urmare, fiecare lire sau centimetru suplimentar de talie pe care vreau să-l pierd necesită să depun un efort MARE acum. Să fiu foarte specific și foarte strict. Și mai ales nu este foarte rău frustrat. Totuși, cu această abordare, într-o lună, am reușit să slăbesc mai mult de 3 kilograme, și mai ales 4 cm de circumferință a taliei! Stai așa, îți explic totul. Desigur, faptul că funcționează pentru mine NU face din aceasta o abordare universală! Se va repeta de miliarde de ori, dacă este necesar, fiecare persoană este diferită și fiecare persoană are propria abordare optimă.

Nu vedeți această metodă ca un panaceu, cu siguranță nu este. Vedeți-l mai degrabă ca o abordare pentru a testa potențial pentru a vă cunoaște mai bine. Care este acel nume ciudat? Și totuși, în viața reală, este super simplu. Dacă ne citiți regulat, acum ar trebui să-l cunoașteți pe Dr. Ted Naiman. Dacă nu, oprește totul, ia-ți 30 de minute și mergi să-l întâlnești aici, promit, merită. Și, deși această teorie nu este cu siguranță universală, există încă o cantitate destul de mare de studii care să confirme că este valabilă!

Adăugați proporții de carbohidrați ketogeni, o doză bună de post intermitent și presto, avem totul la dispoziție pentru a începe o perioadă bună de pierdere a grăsimilor. În practică, cum funcționează? În practică, calculul macro-urilor este într-adevăr simplificat. Scopul este de a mâncați pentru greutatea sănătoasă!

Prin urmare, vom calcula, într-un mod ușor diferit, macro-urile corespunzătoare greutății formei sale și ne vom lipi de ele. Dacă nu aveți nicio idee despre greutatea ideală, această simplă aproximare vă poate ajuta: luați înălțimea, în cm și scădeți pentru bărbați și pentru femei. Aceasta este o aproximare reală, realitatea este mult mai complexă decât asta, dar este suficient de MARE pentru a începe.

Deci, nu-l luați ca pe un cuvânt evanghelic și folosiți-vă și bunul simț!

Raportul macros pierdere de grăsime Grăsime pierdere raportul Add: hyjace72 - Date: - Views: - Clicks: Transformarea Mea - Strategie pentru slabit. Exemple de pierdere musculară la dietă. Mănâncă-ți proteinele. Fata de aspectele mentionate mai sus.

Acum am configurat un calculator pentru a cunoaște rapid greutatea de referință și macro-urile dvs. Sunt un om care măsoară 1m80, greutatea mea sănătoasă este, prin urmare, de 75 kg. După ce ai cifra de proteine, o poți folosi pentru a calcula celelalte macrocomenzi.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Pentru carbohidrați, rămânem pe o abordare ketogenică. Deci nu mai mult de 20 până la 30g.

calculul macro pentru pierderea de grăsimi cum să pierzi grăsimea în interiorul piciorului

Lucruri suplimentare de știut Există câteva nuanțe mici de înțeles pentru a pune acest lucru în practică atunci. Pe de altă parte, pentru lipide, chiar dacă este maxim, este important, de asemenea, să nu mergeți MULTE mai jos pentru a vă oferi corpului elementele esențiale de care are nevoie pentru a funcționa corect și pentru a vă menține în mișcare.

Pierderea în greutate a corpului și a minții. Mai multe articole pe această temă

MINIM 1. Dacă refacem cifrele luând în considerare aceste adăugiri, obținem, așadar, pentru cazul meu: Proteine: g minimum, apoi până calculul macro pentru pierderea de grăsimi sațietate. Carbohidrați: 0 - 20g Grăsime: 90 - g În plus, lucrând în astfel de furci, vă permite să obțineți o flexibilitate mult mai mare în organizarea zilelor voastre. Tânărul intermitent 16 - 8 împarte ziua în două perioade succesive: 1 perioadă de 4 p.

Poate că nu pare evident așa, dar în practică este foarte simplu. De exemplu, pot decide să nu mai mănânc la ora 20 seara și să încep să mănânc din nou la ora 12 a doua zi ceea ce mă face efectiv la ora 16, fără să mănâncpână cel târziu la ora 20, din nou ceea ce este bine. Evident, aceste ore sunt doar exemple.

Dacă doriți să mutați fereastra de alimentare la altă oră, de exemplu, dacă preferați să mâncați dimineața, funcționează la fel de bine. În acest caz, cel mai important lucru va fi să nu vă forțați ȘI să continuați să respectați aceleași rapoarte.

calculul macro pentru pierderea de grăsimi cauzează pierderea în greutate inexplicabilă

Dacă ajungeți la plenitudine înainte de cota dvs. Exemplu: Evelyne are o greutate sănătoasă de 60 de kilograme și, prin urmare, ar trebui să urmărească g de calculul macro pentru pierderea de grăsimi, 20g de carbohidrați și g de lipide. Dar astăzi nu-i mai este foame și tocmai a ajuns la 90g de proteine. Acesta este unul dintre avantajele acestei formule, facilitând recalcularea în acele zile înfometate.

calculul macro pentru pierderea de grăsimi maca recenzii pentru pierderea în greutate

Am reușit să încep să slăbesc din nou, în cantități satisfăcătoare și mai ales în grăsimi. Și toate acestea relativ ușor. Dar rezultatele nu sunt calculul macro pentru pierderea de grăsimi.

Să vorbim puțin despre sentimentul general. Niciodată nu m-am forțat să mănânc, dar de multe ori aș fi putut uita dacă nu aș avea o masă planificată. Dar au fost și zile în care aveam pierdere în greutate metabolică greeley uriașe.

Raportul macros pierdere de grăsime

Și vom reveni la asta. Dar, în general, rareori îmi era foame. A fost într-adevăr relaxant la acel nivel, mai ales pentru mine, care încă mai pot mânca puțin mai normal. Prin urmare, promisiunea a fost mai mult decât respectată. Ceea ce face zilele cu adevărat mai ușor de planificat și deschide ușa către mai multă varietate.

Uneori am crescut proteinele cu mult peste g și uneori am scăzut lipidele până la 80g.

Macro Calculatoare și Trackers Ce trebuie să știți

Și da, 80 este sub minimul meu pentru cei care urmează. Dar nu suntem aproape de 10g, mai ales când știm că toate informațiile nutriționale, inclusiv cele de calitate, cum ar fi tabelul ciqual pe care îl recomandăm adesea, sunt doar aproximări. De asemenea, zilele următoare erau adesea zile în care eram ceva mai puțin piersic. Așadar, chiar nu recomand să cobor sub nivelul minim, chiar dacă așa am făcut-o.

Aceasta este și ceea ce te sacrifici pentru știință și pentru cititori: p Pe scurt, a fost foarte confortabil să-mi pot adapta zilele la dorințele și nevoile mele ale zilei, mai degrabă decât să urmez aceleași macrocomenzi exacte tot timpul, indiferent de modul în care mă simt.

De exemplu, carnea slabă a revenit la meniu mai mult decât apreciată nu în mod sistematic, dar de multe ori mi-a permis să ajung la proteinele mele fără a umfla prea mult grăsimea. De asemenea, a fost puțin trist să renunț la cafeaua mea grasă. Este o mică plăcere aproape zilnic pentru mine.

Calculator IIFYM • Dacă se potrivește calculatoarelor dvs. de calorii pentru macro-uri

Dar asta a determinat-o pe Elodie să-mi ofere Keto Frappucino, care este un deliciu absolut și a scos frustrarea. Chiar dacă am făcut-o doar cu jumătate, dacă nu cu un sfert, din cantitatea de cremă de cocos indicată în rețetă. Macrocomenzile sunt calculate pe baza greutății dvs.

calculul macro pentru pierderea de grăsimi mâncăruri de pierdere a grăsimilor

Nu este niciodată nevoie să le recalculați, de fapt, atâta timp cât nu vizați un fizic extraordinar, extrem de muscular. Și într-o lume în care majoritatea oamenilor nu se gândesc să își recalculeze macro-urile pe măsură ce slăbesc, acesta este un adevărat plus.

În cele din urmă a fost foarte interesant de observat că, atâta timp cât am rămas la nivelul unghiilor carbohidrați și lipide, calculul macro pentru pierderea de grăsimi de a depăși sau chiar exploda numărul proteinelor nu părea să aibă niciun impact special și nu mă împiedica să slăbesc.

S-a spus de multă vreme că nu ar trebui să-ți fie frică să treci puțin peste proteinele tale. Dar acest lucru era la un nivel cu totul nou. Și acesta este un subiect pe care va trebui să îl explorăm. Și, deși acest mod de numărare este mai flexibil, totuși necesită multă spontaneitate din mâncare. Și când locuiți cu un Elodie care face întotdeauna noi pierderea în greutate toxică a grăsimilor gustoase pline de grăsimi bune, acest lucru necesită și o cantitate bună de autocontrol.

  • Modalități de a pierde în greutate eficient și rapid
  • Pierderea în greutate a corpului și a minții
  • Raportul macros pierdere de grăsime |
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă?
  • Calculator IIFYM • Dacă se potrivește calculatoarelor dvs. de calorii pentru macro-uri
  • Pierderea în greutate în ceto metoda RPE - keto fun

În al doilea rând, nu sunt neapărat ușor de accesat la macrocomenzi. Un pic prea des pentru gustul meu, am trebuit să apelez la pieptul de pui și zerul pentru a rămâne în unghii la toate nivelurile. Este în mod clar posibil să lipsesc, dar va trebui să o planific mai bine atunci când vreau să slăbesc din nou și să încerc din nou. Spiritele de durere vor veni și vor spune că aceasta este doar o dietă bogată în proteine. Și este adevărat că nu suntem atât de departe, ci cu două mici nuanțe: Chiar dacă moderăm grăsimea, rămânem FOARTE departe de o restricție puternică a grăsimilor cu numărul de care vorbim.

Această abordare rămâne mai presus de toate o abordare ketogenică, săracă în carbohidrați. Iar ieșirea nu se îndreaptă spre o dietă bogată în carbohidrați, care vă va face să vă recuperați totul. Odată ce nu mai calculul macro pentru pierderea de grăsimi să slăbiți, reveniți la o dietă ketogenică mai bogată în grăsimi și poate fi puțin mai bogată în proteine, ceea ce vă va permite să mențineți pierderea cu ușurință.

În concluzie Am fost sincer foarte plăcut surprins de această experiență. Știam teoretic calculul macro pentru pierderea de grăsimi funcționează pentru pierderea în greutate. Am văzut deja că funcționează la alte persoane prin intermediul unor grupuri de discuții, cum ar fi grupul Ketogenic Dieters și cei Acesta este un grup care obține rezultate excelente, cu calcule Macros foarte similare. Dar testându-l pe tine, te ajută cu adevărat să-ți faci o idee mai bună.

Acesta nu este un mod de a mânca pe care l-aș adopta permanent.