Ardeți tabata fat fat, Ardeți grăsimile rapid: antrenament Tabata de 4 minute - Partea 1


Tweet Exercitiile tabata sunt printre cele mai eficiente pentru arderea grasimilor, creșterea rezistenței și accelerarea ritmului metabolic. Magia se întâmplă în doar 4 minute. Nu crezi? Atunci o luăm de la început. Izumi Tabata, împreună cu o echipă de cercetători de la Institutul ardeți tabata fat fat fitness și sport din Tokyo.

ardeți tabata fat fat

Esența antrenamentului este destul de simplă: efectuați un exercițiu timp de 20 de secunde la limita capacităților dvs. Întregul complexul de exerciții durează doar 4 minute, în acest timp reușiți să faceți 8 runde, până la sfârșitul cărora ar trebui să vă simțiți complet epuizați.

Ardeți grăsimile rapid: antrenament Tabata de 4 minute - Partea 1

S-a dovedit că exercițiile Tabata ard mai multe calorii decât exercițiile cardio. Deci, timp de 1 minut de alergare, cheltuiți aproximativ 9 calorii și pentru un minut de tabata în cadrul unui antrenament de 20 de minuteardeți 15 calorii, deci sunt ardeți tabata fat fat mai eficiente pentru arderea grăsimilor.

ardeți tabata fat fat

Rata ta metabolică crește, adică viteza cu care organismul arde energie în repaus pentru a menține activitatea vitală. Un alt efect demonstrat al antrenamentului Tabata este creșterea rezistenței aerobe și anaerobe.

ardeți tabata fat fat

Tabata și colegii săi au efectuat un studiu în rândul sportivilor care au fost împărțiți în două grupuri: primul — antrenat cu intensitate medie timp de o oră de 5 ori pe săptămână timp de șase săptămâni. Al doilea a fost angajat în intensitate ridicată de patru ori pe săptămână timp de 4 minute și 20 de secunde.

Ardeți grăsimile rapid: antrenament Tabata de 4 minute - Partea 1 Bună tuturor, am observat că mulți oameni au probleme cu greutatea, fiind supraponderali sau chiar obezi, așa că m-am gândit să ofer o mână de ajutor și am proiectat un program rapid de slăbire împărțit în 10 părți, constând în antrenamente Tabata. Fiecare exercițiu va fi efectuat timp de 20 de secunde, urmat de 10 secunde de odihnă. Veți dori să începeți cu nimic mai mult decât o linie pe podea până când nu vă simțiți confortabil cu săriturile laterale. Rândul renegat cunoscut și sub numele de rând de scândură este aproape o variație a rândului cu gantere. Este proiectat să vizeze partea superioară a spatelui și, ca o scândură, este conceput pentru a viza nucleul.

În urma acestui studiu, oamenii de știință au descoperit că antrenamentele scurte cu intensitate ridicată sunt mai eficiente decât antrenamentele lungi, dar cu o încărcare moderată. Pentru comparație, în timpul antrenamentelor de lungă durată de intensitate mică sau medie, indicii anaerobi practic nu s-au modificat.

HIIT the road, fat!

Alături de aceste avantaje, antrenamentul tabata nu durează mult timp: doar patru minute pe zi sunt suficiente și, în același timp, rezultatele tale vor fi aceleași sau chiar mai bune decât după un antrenament standard de o oră. Deoarece tabata crește rezistența anaerobă și aerobă, sistemul cardiovascular general se îmbunătățește.

ardeți tabata fat fat

Într-adevăr, trebuie să lucrați la limită, altfel nimic nu va funcționa. Cheia este în intensitate și viteză. Cum să vă antrenați Inițial, antrenamentul tabata a implicat repetarea unui singur exercițiu.

  • Programul este conceput pentru arderea grăsimilor, pierderea în greutate, tonifierea mușchilor și creșterea rezistenței.
  • Iifty pierderea de grăsime
  • Hei sporties, va intrebati de unde buna mea dispozitie?
  • Sakura pierdere în greutate
  • Regim de slabit rina
  • Exerciții ideas in | exerciții, exerciții fizice, exerciții fitness

Însă acum puteți alege orice putere sau sarcină cardio pentru programul dvs. Dacă poți lucra cu ganterele, fă-o, dar nu le apuca pe cele grele, pentru că în timpul tabatei te epuizezi mai repede. În timpul acestui antrenament evitați exercițiile statice, de exemplu, exercițiul plank — există posibilitatea stagnării musculare, care va perturba dinamica execuției.

Body Attack: pierdeți în greutate, ardeți excesul de grăsime și creșteți rezistența

Dacă sunteți începător de Tabata, alegeți exercițiile care vi se oferă de obicei fără prea mult efort. Pentru a le executa cu o asemenea intensitate, veți avea nevoie de toată puterea de care dispuneți.

Video Tabata pentru începători, exemplul I. Prin urmare, nu vă bazați pe calcularea independentă a timpului — va trebui să vă păstrați atenția cât mai mult pe exerciții. Iar controlul timpului, lăsați-l pe seama cronometrului.

Așa arată programul standard: — exercițiu super intensiv timp de 20 de secunde; — odihnește-te 10 secunde.

ardeți tabata fat fat

În total 8 runde. Calculați numărul de repetări în fiecare 20 de secunde.

HIIT the road, fat!

Veți vedea că după câteva săptămâni de antrenament, performanța va crește semnificativ. Lucrați la limită — înseamnă să efectuați cât mai multe repetări în timpul alocat și să nu reduceți viteza și intensitatea până la sfârșitul celor 4 minute.

Se pare că 4 minute înseamnă foarte puțin, dar credeți-ne — vor fi cele mai lungi 4 minute din viața voastră.

9 FAT KILLER TOTAL BODY TABATA WORKOUT AT HOME (WOMEN)

Surprinzător, pe internet puteți găsi multe videoclipuri în care antrenamentul durează de minute, dar, de fapt, tot ceea ce durează mai mult de 4 minute nu mai este tabata. Vă recomandăm să începeți să lucrați doar cu acest timp 4 minute. Este important să puteți efectua exercițiile cu intensitate maximă fără a încetini. Dacă simțiți că performanțele dvs. În același timp, experții nu recomandă practicarea tabatelor mai mult de două ori pe săptămână — acest lucru este suficient pentru a obține rezultatul dorit.

Video Tabata pentru începători, exemplul II. Dați-ne tag pe Instagram: Revistaea Citește ardeți tabata fat fat Exerciții pentru un posterior bombat.